20 Aralık 2012 Perşembe

Baby Shower Partisi: Leylekli Mini Sabun Kutuları

 
Büyük gün git gide yaklaşıyor, Neşeli Kurdele de anne oluyor! :) Çok yakında aramıza katılacak olan Ayşegül Bebeğimiz için geçtiğimiz hafta sonu bir Baby Shower Partisi düzenledik.
 
Baby Shower kutlaması için çok uygun olacağını düşündüğüm, ve çok sevdiğim bu leylekli pembe puanlı tasarımı, beni bu güzel günümde yalnız bırakmayan tüm sevdiklerime ufak birer hatıra olacak hediyeleri hazırlarken kullandım.
 
Baby Shower Partisinin renklerinin pembe ve sarı olmasını istedim.
 Hazırladığım hediyelere de minik kurdeleleri ile bu renkleri taşıdım.
Partideki bu ufak hediyeler nelerdi diye merak ediyorsanız:
Mini sabun kutuları, mis kokulu lavanta keseleri, Ayşegül Bebek'ten 5 Çayı hediyesi çay poşetleri, el kremleri, teşekkür kartı olarak sevimli kitap ayraçları idi...
 
Umuyorum şu anda Ayşegül Bebek'in mis kokulu sabunları herkesin çekmecelerindeki yerini almıştır. Çamaşırlar mis gibi koktukça sevdiklerimiz bizi hatırlayacaklardır.
 
Mini sabun kutuları adet fiyat: 2,90 TL
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder